Klanten Service

Meest gestelde vragen. 

Snel antwoord op je vraag:

Hoe moet ik mijn retour inpakken?

 Pak je artikel goed en stevig in, zodat het niet heen en weer kan schuiven in de verpakking. Plak de verpakking dicht met brede tape.Zorg dat er maar één adres-label zichtbaar is op de verpakking (om verwarring te voorkomen).

Wat zijn de garantievoorwaarden?

Wettelijke garantie. Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij bezorging in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik goed moet functioneren.. 

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit wettelijke garantie. Heb je een klacht over je artikel, dan houden we - naast de garantie - altijd rekening met het soort artikel. Nadat je jouw artikel hebt aangemeld, beoordeelt onze klantenservice of je klacht terecht is. We laten je altijd weten of je klacht binnen of buiten de garantie valt. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. 

Wat zijn jullie betaalmogelijkheden?

Wij hebben 2 betalingsmogelijkheden. Ideal of Creditcard.

1. In de kassa kun je direct kiezen voor betalen met iDEAL. Kies je eigen bank en daarna word je automatisch naar de beveiligde omgeving van jouw bank gestuurd.

2. In de kassa kun je kiezen voor ’betalen met creditcard’. Vervolgens vul je je creditcardnummer, vervaldatum, CID/CVC-code (deze staat vaak op de achterkant van de creditcard). In sommige gevallen wordt je gevraagd een extra wachtwoord of e-code in te vullen. 

Is retourneren gratis?

Wij proberen in onze webshop een zo helder mogelijk beeld weer te geven van de producten. Als er naar jouw mening een kwaliteitsissue is neem dan direct contact met ons op.

In de meeste gevallen is retourneren gratis maar wij beoordelen dit per bestelling. 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Heeft u het verkeerde artikel besteld, of Is de bestelling beschadigd aangekomen neem dan contact op met onze klantenservice.

De retourvoorwaarden verschillen per artikel wij gaan samen met jou kijken hoe wij de zending gaan retourneren.

Hoe meldt ik een klacht?

Is de bestelling beschadigd bij je aangekomen? Dat spijt ons zeer, onze excuses! We kunnen ons voorstellen dat je behoefte hebt om wat extra uitleg te geven.

Je kunt op de contact pagina ons telefoonnummer of e-mail adres vinden en contact opnemen. Onze klantenservice zit dagelijks voor je klaar vanaf 8:30 tot 17:00 uur

Waar vind ik mijn pakbon?

De pakbon voor je bestelling zit altijd in een plastic mapje op de producten of de verpakking van de bestelling. Mocht de pakbon er onverhoopt niet bij zitten laat het dan aan ons weten.

Wij sturen je dan direct de pakbon toe.

Wat als mijn bestelling niet compleet is?

Het kan voorkomen dat je bestelling op verschillende momenten wordt bezorgd. Dit is bijvoorbeeld het geval wanneer je tegelijkertijd een groot en klein artikel bestelt. Het grote artikel wordt dan met de pakketdienst bezorgd, het kleine artikel met de post.  Het kan natuurlijk ook dat er een foutje is gemaakt of dat er een storing is geweest. In dat geval doen we ons best om je dit zo snel mogelijk te laten weten via e-mail. duurt het te lang? Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Aarzel niet, we helpen je graag.

Wat als mijn bestelling niet is bezorgd?

Het kan helaas soms voorkomen dat de planning van de bezorger is uitgelopen en je jouw bestelling later ontvangt. Als wij weten dat het niet gaat lukken, zullen wij dit zo snel mogelijk laten weten via een e-mail. Treft onze bezorger jou niet thuis aan, dan bezorgen we het pakket bij je buren of bij een ServicePoint. In dat laatste geval kun je het pakket de volgende dag ophalen. Je ontvangt dan een e-mail met een link naar het adres en de openingstijden van het ServicePoint. 

Wie bezorgt mijn bestelling?

Voor grote paketten die niet door de brievenbus kunnen maken wij gebruik van DHL. Is het pakketje klein genoeg om door de brievenbus te gaan dan sturen wij het pakket met PostNL. In beide gevallen ontvangt je een Track&Trace nummer om het pakket te volgen.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Een track& trace nummer krijg je als het pakket is aangemeld bij de verzender. Via hun website kan je de bestelling volgen.

Is mijn bestelling gelukt?

Bestellen doe je in 3 simpele stappen.

1. Kies je artikelen in de winkel en plaats ze in de winkelwagen

2. Vul je gegevens in en controleer je bestelling

3. reken je bestelling af

Je ontvangt binnen een uur een bevestigingsmail van je bestelling. Een track& trace nummer krijg je als het pakket is aangemeld bij de verzender. Heb je binnen 2 uur geen bevestigingsmail ontvangen neem dan contact op met de klantenservice.

Als je bestelling niet gelukt is betalen wij je terug.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Een geplaatste bestelling kan je niet meer annuleren. Wat je wel kunt doen? Zodra de bestelling bij je bezorgd wordt kan je deze terugsturen en dan betalen wij jou terug.

Bezorgen jullie gratis?

Bestellingen boven de € 50 euro worden gratis geleverd. Alle bestellingen onder de € 50,- hebben verzendkosten, de kosten varieren per gewicht van de bestelling en worden aangegeven in de winkelwagen.

Voor bestellingen met een afleveradres in het buitenland moeten de verzendkosten opgevraagd worden.

Hoe kan ik mijn bestelling bij iemand anders bezorgen?

Dat kan zeker! Je kan in de winkelwagen een alternatief verzendadres keizen door het vinkje "Alternatief afleveradres" aan te klikken.

Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen?

Als de bestelling is afgerond en je hebt betaald dan kan je de opgegeven adresgegevens niet meer wijzigen. Wat je wel kunt doen?

Neem telefonisch contact met ons op of  via E-mail en geef de wijziging door. Is de bestelling nog niet verzonden dan kunnen wij dit nog aanpassen voor je.

Wanneer wordt mijn order geleverd?

De levertijd is gemiddeld 1-3 werkdagen. Er zijn natuurlijk wel wat uitzonderingen. Die hebben we hieronder voor je op een rijtje gezet.

De uitzonderingen: waarom duurt het soms iets langer?

• Bestel je iets op zaterdag of Zondag, dan wordt je order Maandag verwerkt.

• Bestel je voor het eerst iets bij ons, dan hebben wij soms wat tijd nodig om je gegevens te controleren.

• Als we het te druk hebben, passen we onze bezorgtijden aan. Rondom de feestdagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren.

• Bezorgtijden wijken af als je op een Waddeneiland woont. Het kan een a twee dagen langer duren dan de aangegeven levertijd 

• Op officiële feestdagen bezorgen we niet.

• Als een artikel niet op voorraad is, duurt het langer. Bij elk artikel vermelden we de levertijd.

• Heel soms is er een storing in ons magazijn. Ook daardoor kan het iets langer duren.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Ben je van gedachten veranderd? Het bestelde aantal wil je wijzigen, het afleveradres veranderen of een artikel toevoegen aan je bestelling.

Als de bestelling is afgerond en je hebt betaald dan kan je deze niet meer wijzigen. Wat je wel kunt doen? Neem telefonisch contact met ons op of  via E-mail  en geef de wijziging door.

Is de bestelling nog niet verzonden dan kunnen wij dit nog aanpassen voor je.

Kan ik advies en hulp krijgen bij het kiezen?

Je hebt gevonden wat je zoekt of je weet wat je wil, maar wordt graag met je keuze geholpen?                
Ja, dat kan. Je hebt daartoe merdere mogelijkheden:                        
 
1. Je kunt ons e-mailen. Rechts op het scherm onder het enveloppe icoontje staat ons emailadres vermeld. Als je daarop klit opent de mailbox zich en kun je je vraag om advies stellen. Een reactie volgt veelal binnen enkele minuten.
2. Je kunt ons altijd bellen voor advies en hulp. Rechts op het scherm onder het telefoon icoontje. Wij zijn iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 08.30 tot en met 17.00 uur.  

Het product dat ik zoek staat er niet tussen.

Wij kunnen producten op maat maken in grote en kleine series. Stuurt u ons een mail via de contactpagina of neem telefonisch contact met ons op. wij helpen u graag met uw keuze.

Mocht uw vraag onbeantwoord blijven, dan kunt u altijd contact opnemen via de service & contact pagina.

Wij streven er naar om binnen 24 uur antwoord te geven op uw vraag.

 

 

Contact

Vragen?

Wij helpen je graag! Neem dan contact met ons op via telefoon of mail.


Bel onze Klantenservice

Natuurlijk kun je ook telefonisch contact opnemen. De klantenservice is bereikbaar op de volgende telefoonnummers (lokaal tarief):

Maandag t/m Vrijdag

van 08:30 - 17:00

088-6001730

Mail onze Klantenservice

Mailen kan natuurlijk ook! stel je vraag via de mail op onderstaand adres. wij streven er naar om binnen 1 werkdag te reageren.

info@sterkmerk.nl